Marcin Samek
45 AI & McCANN Poland
Partner w 45AI, nowo powstałej technologiczno-konsultingowej agencji w ramach grupy McCANN Poland. Wcześniej Chief Innovation Officer, kierujący działem strategii pracującym dla wszystkich agencji w grupie McCann Poland. Ponad 20 lat doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych m.in. dla takich marek jak Mastercard, KFC, IKEA, Starbucks, L’Oreal, Coca-Cola, Aldi, Peugeot, 3M. Zanim dołączył do McCann pracował m.in. w HAVAS Worldgroup Warsaw (Euro RSCG) i Agencji Reklamowej S4. Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane podczas wielu festiwali branżowych, w tym otrzymały 9 Lwów w Cannes Lions.
Trener i wykładowca w „Szkole Strategii Marki” (SAR) i MBS by Effie; juro w Innovation Awards, Effie Awards (przewodniczący grupy jury w 2019), European Effie (2022) i TikTok European Awards (Grand Prix Jury 2022 & 2023). Były członek komitetu organizacyjnego Effie Awards Polska.
Poza doświadczeniem marketingowym i edukacyjnym, posiada licencję zawodowego pilota z „ATPL frozen”.